IMPORTANT!
Va rugam sa furnizati un numar de telefon valid pentru comanda.
Growin.ro isi rezerva dreptul de a nu expedia nicio comanda care nu este insotita de un numar de telefon valabil.
De asemenea, comenzile se vor expedia numai dupa confirmarea telefonica. Comenzile la care nu se raspunde la telefon pentru confirmare nu vor fi expediate. Va multumim pentru intelegere!
Comenzile care se ridica din sediul Growin din Bucuresti trebuiesc ridicate in maxim 5 zile lucratoare de la data plasarii comenzii, altfel comanda se va anula.
Contact :
Zircom Online S.R.L
RO34268963
Adresa : Str.Cetatea de Balta 129,Sector 6, Bucuresti
Email : info@growin.ro
0755.925.492
1.Declinarea responsabilitatii
Growin.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia Societatii de catre reprezentantii fiecarei marci. S-au depus eforturi considerabile pentru a minimaliza toate greselile care pot aparea din editarea electronica sau manuala a informatiilor prezentate.
De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor sau a design-ului fara notificare prealabila de catre producatori.
Growin.ro nu poate garanta si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte si fara erori. Va rugam sa verificati corectitudinea specificatiilor pe site-ul producatorului produsului dorit , accesand link-ul aflat in descrierea produsului (unde acesta este prezent).
Valoarea maxima a obligatiilor Societatii fata de orice client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de Societate de la clientul respectiv.
2.Garantiile produselor
Produsele cumparate prin intermediul site-ului growin.ro beneficieaza de garantia obisnuita a fiecarui produs in parte, astfel o parte din produse vor fi insotite de certificatul de garantie al producatorului.
Growin.ro ofera garantie pe baza facturii fiscale emise, astfel produsul va avea garantie o anumita perioada de timp de la data facturarii.
Pierderea certificatului de garantie duce la pierderea garantiei . Stergerea seriei (serial number S/N) partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei. Piederea facturii fiscale emise de catre societatea noastra duce la pierderea garantiei.
Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie.
3.Frauda
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica continutul site-ului growin.ro, sau de a afecta performantele server-ului pe care ruleaza site-ul growin.ro, va fi considerat o tentative de fraudare a site-ului growin.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.
4.Litigii
Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvat prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata competente din Romania.
5.Date personale si confidentialitate
Growin.ro foloseste informatiile pe care le furnizati numai pentru a putea finaliza comanda. Aceste informatii reprezinta o tranzactie de afaceri si nu sunt utilizate in alte scopuri.
Growin.ro nu impartaseste aceste informatii cu tertii, exceptand cazul necesar pentru a finaliza comanda.
Orice date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne online sau prin email / telefon, la coordonatele cuprinse in prezentul site.
6.Disponibilitatea si pretul produselor
Ofertele si produsele prezentate pe site-ul growin.ro sunt disponibile in limita stocului.
Preturile produselor prezentate pe www.growin.ro pot fi modificate fara o comunicare prealabila.
Growin.ro poate solicita clientilor diferite sume cu titlu de avans in cazul produselor ce nu se afla in stocul companiei ( comenzi speciale; status site: comanda). In situatia in care dupa achitarea avansului, clientul refuza achizitia produsului la livrarea acestuia va pierde suma achitata.
Voucherele si alte modalitati de fidelizare nu sunt transferabile, nu pot fi cumulate si nu pot fi folosite la produsele care deja beneficiaza de reduceri de pret.
7.Livrarea produselor
Livrarea produselor se poate face intr-un interval minim de 24 ore si maxim 45 de zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de livrare, stocuri, preturi ) si/sau din momentul in care a fost facuta plata – in caz de plata anticipata (Ordin de plata, virament bancar, avans in numerar)
Majoritatea produsele sunt insotite de certificat de garantie. Factura fiscala se va emite in format electronic si poate fi folosita in contabilitate, avand valoare fiscala, conform Legii privind inregistrarea operatiunilor comerciale prin mijloace electronice L260/2007. La solicitarea Dumneavoastra se poate emite factura si pe suport de hartie.
La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare impreuna cu curierul. In cazuri severe se poate refuza integral primirea si plata coletului.
Orice mentiuni cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. Toate constatarile referitoare la integritatea coletului/coletelor se vor face in prezenta agentului curierului prin intocmirea unui proces verbal constatator. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate din magazinul nostru electronic aflate pe stoc este de 1-3 zile din momentul inregistrarii comenzii, iar pentru cele in afara stocului sau aduse doar la comanda speciala este 30-45 zile.. In conditii speciale Growin.ro isi asuma dreptul de a mari timpul de livrare, cu anuntarea in prealabil a persoanei care a efectuat comanda.
Transportul este GRATUIT la comenzile peste 299 Lei, exceptand substraturile de crestere – argila, cocos si pamant, care vor fi taxate cu 10 Lei/buc pentru cele cu un volum de 20-25L si 15 Lei/buc pentru cele cu un volum de 45-50L, indiferent de valoarea comenzii.
Va rugam sa nu acceptati de la transportator colete vizibil deteriorate sau sparte, cu folia taiata, rupta sau inexistenta, fara a anunta unul dintre operatorii nostri de vanzari. Declinarea responsabilitatii de a verifica integritatea coletelor la receptie inainte de a semna pentru primirea lor poate conduce la situatia de pierdere a garantiei produselor.
Va rugam verificati integritatea coletului in prezenta curierului care a facut livrarea. Numai astfel se pot cere despagubiri pentru deteriorari cauzate in timpul transportului!
8. Modalitati de plata
Pentru plata cu OP sau plata prin virament bancar se va utiliza cont IBAN RO22 RZBR 0000 0600 1996 4925 , Banca Raiffeisen, suc. Chitila.
Termen de plata: 3 zile lucratoare. Factura e purtatoare de penalitati de 1% pentru fiecare zi de intarziere.
La growin poti plati si prin programil de rate fara dobanda! Plata cu cardul in rate fara dobanda este valabila pentu posesorii de card Star BT rate fara dobanda.
Folosind cardurile de credit BT beneficiezi de 3 RATE fara dobanda sau plata integrala
Programul de plata in RATE fara dobanda folosind cardurile de credit Star BT este disponibil pentru cumparaturi online, pe site-ul growin cat si in punctul de lucru.
Folosind cardurile de credit de la Banca Transilvania, prin programul StarCARD beneficiezi de 3 rate fara dobanda pentru orice cumparatura efectuata la growin!
Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata “Online cu card bancar” si numarul de rate dorit: 3 rate fara dobanda sau integral. Platile online sunt procesate direct de catre banca emitenta, Banca Transilvania prin intermediul Plati Online. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde.
Puteti plati prin intermediul POS si in punctul de lucru, fiind disponibile aceleasi optiuni: 3 rate fara dobanda sau plata integrala.
De asemenea sunt acceptate orice alte caduri de debit pentru plata integrala atat in online cat si la punctul de lucru.
Tranzactia va aparea pe extrasul de cont sub numele www.growin.ro
9.Denuntarea unilaterala a contractului
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Costurile de returnare a produselor vor cadea in sarcina consumatorului.
Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4, Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator. Cuantumul sumelor ce urmeaza sa se returneze se stabilesc in functie de starea produsului returnat, in urma unei constatari.
Daca produsul prezinta un defect si nu face obiectul garantiei, consumatorul nu are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare.
10.Returnarea produselor
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea, conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum.
11.Politica de returnare
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Growin.ro respecta legislatia in domeniu cu privire la incheierea si executarea contractelor la distanta. Conform Ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta:
„Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. „
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalaj original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare a produselor vor cadea in sarcina consumatorului iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Rambursarea banilor se face contul IBAN al clientului sau ramburs ( pe cheltuiala clientului ).
Toate produsele returnate trebuie sa fie:
in stare perfecta, fara urme de utilizare vizibile
cu etichetele originale si in ambalajul original
cu toate accesoriile aferente
certificatul de garantie in original ( daca este prezent )
NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri
Consumabile (ex. Nutrienti, substraturi de crestere, etc )
Produsul a fost adus pe „comandă specială” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:
Expeditor: Nume Prenume
Destinatar: growin.ro
Adresa: Bucuresti, Strada Cetatea de Balta nr. 129, sector 6
Telefon: +40 755 925 492
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
Inlocuire sau retur bani
In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 30 zile de la primirea produsului de catre growin.ro, in contul indicat la completarea formularului.
Produsele aduse la comanda speciala nu pot fi returnate, totodata banii nu se pot restitui.
Pentru orice alte detalii suplimentare va rugam sa ne contactati la: info@growin.ro
In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.
Echipa Growin.ro